Sunday, May 9, 2010

Wings to Fly??

Cerita tentang burung, sayap, dan kita...

Burung terbang ngan sayap. Kalo sayap xde, dah konfem2 tak bleh terbang burung tu. Camne sayap bleh buat burung tu terbang?? Untuk info, sayap burung lebih besar dari badannya sendiri... WOW WOW WOW...

Bayangkan kalo korang lekatkan atap zink yang saiz double dari badan korang kat blakang korang, agak2 tak ke terbang melayang manusia dihembus angin kencang yang bisa menghancurkan dunia?? ok prettttt cukup bermadah. Next chapter...

Manusia...

Bagai burung kehilangan sayap?? hmm sangat sangat besar maksudnya. Bagi org yg berfikiran cetek cam aku, memang aku rasa aku takkan paham. Tapi takpe, kita akan cuba fahami gak (berlagak hebat). Kita ikuti surat dari sorang makcik yang sedang bersedih.

DARI MAK BEDAH,
Assalamualaikum Encik Spark yang berkaliber. Di sini makcik hantar surat sebab makcik nak luahkan isi hati makcik, tapi kalo bleh nak luahkan isi perut skali, tapi tak sampai hati. Macam ni, anak makcik dah 2 bulan tak talipon makcik. Makcik paham dia sibuk, tapi kurang2 talipon la tanya kabar. Punya dia tak peduli kat makcik, sampaikn haritu makcik menang competition Counter Strike pun dia buat tak peduli jer padahal berita tu sampai masuk dalam paper. Kalo dia ada terbaca artikel ringkas ni (ringkas ke), talipon la mak slagi mak masih hidup. Sedihnya makcik macam BURUNG YANG KEHILANGAN SAYAPNYA. Ok Babai Encik Spark.

WOW WOW WOW makcik, sungguh RINGKAS yer surat makcik. di sini sy ada satu saranan. Kalo lagi seminggu anak makcik tak talipon makcik, makcik bleh beli M16, tembak anak makcik dari belakang. Sesuai kan??

ok tutup bab makcik Bedah. Tapi alang2 bukak cerita yang dah menyimpang dari tajuk asal ni, aku nk ucap Selamat Hari Ibu kat semua ibu dalam dunia terutamanya IBUKU.

Dari surat kat atas dah nampak besarnya skop BURUNG KEHILANGAN SAYAP ni kan?? Ok papehal lu nilailah sendiri. Gua nak kemas barang dulu, sok nak balik hometown gua kat Kedah.

Kata2 akhir gua,

"You don't need the wings to fly, all you ever need is yourself"

Harap korang paham. Adios Amigos.

Assalamualaikum... :)

0 comments:

Post a Comment